Licencja - wczytanie klucza na kolejny okres korzystania z systemu eKsięgowy.

Instrukcja aktualizacji aplikacji eKsięgowy:

1. Uruchamiamy moduł administratora.
2. Z górnego menu wybieramy / licencja / generuj identyfikator aplikacji /.
3. Wybieramy / dezaktywować /.
4. Informacje o licencji / z prawej strony - dezaktywuj licencję / potwierdzamy - TAK.
5. Po wykonaniu z górnego menu wybieramy / licencja / dodaj klucz licencji /.
6. Kolejny krok - identyfikator aplikacji.
7. Generuj.
8. Zostanie wyświetlony identyfikator aplikacji - sprawdzamy z identyfikatorem z tej wiadomości, jeżeli się wszystko zgadza - kolejny krok.
9. Dodaj klucz licencji / wklejamy klucz licencji przesłany razem z wiadomością / zatwierdzamy /.

Po wykonaniu instrukcji system zostanie zaktualizowany na kolejny okres.
W przypadku pytań zachęcamy do kontaktu.

Licencja - odświeżenie licencji
Wykonywane, w przypadku gdy wykonywane są zmiany w zwartości licencji, np. zwiększenie funkcjonalności lub zmiana ilości operatorów.