WersjaData publikacji

6.4.1
2022-06-07

Zmiany w wersji 6.4.1 z dnia 2022-06-07

  • naprawiono błąd wczytywania załączników do systemu księgowego w trybie rozszerzonym – dotyczy KPiR, Ryczałt,

6.4.0
2022-05-25

Zmiany w wersji 6.4.0 z dnia 2022-06-06

  • dodano obsługę ryczałtu,
  • dodano możliwość rejestracji korekty dokumentu z wykorzystaniem wzorców,
  • dodano obsługę deklaracji, informacja o płatnościach,

6.3.3
2022-05-24

Zmiany w wersji 6.3.3 z dnia 2022-05-24

  • w administratorze dodano możliwość samodzielnej konfiguracji wysyłki powiadomień,
  • na koncie użytkownika dodano możliwość konfiguracji ustawień użytkownika; ustawienia – ustawienia użytkownika,

6.3.2
2022-05-18

Zmiany w wersji 6.3.2 z dnia 2022-05-19

  • zoptymalizowano edycję danych – pulpit startowy,
  • poprawiono kilka błędów,

6.3.1
2022-05-09

Zmiany w wersji 6.3.1 z dnia 2022-05-09

  • zoptymalizowano edycję dokumentów – lista dokumentów, w niektórych bazach czas edytowanego dokumentu mógł być wydłużony,
  • poprawiono błąd w schemacie organizacyjnym, ( podczas dodawania mogły pojawiać się błędy ),

6.3.0
2022-04-14

Zmiany w wersji 6.3.0 z dnia 2022-04-29

  • zmieniono miejsce prezentacji dokumentów, które zostały przeniesione do “rejestracji” w systemie księgowym. Dokumenty zostały przeniesione do “ dokumentów oczekujących na rejestrację w systemie księgowym “ z odpowiednim statusem, nie będą już widoczne w dokumentach aktualnych,
  • w dokumentach aktualnych dodano możliwość przypisania wielu dokumentów do wybranego projektu, projektów. Taka funkcjonalność jest dostępna w dokumentach aktualnych – więcej – przypisz projekt,
  • zmieniono miejsce prezentacji dokumentów, które zostały przekazane do “akceptacji “. Dokumenty zostały przeniesione do “oczekujące na akceptację “ – takie dokumenty nie będą już widoczne w dokumentach aktualnych,
  • została dodana nowa funkcjonalność związana z księgowaniem “faktur paliwowych” na podstawie schematów. Zaprojektowano automatyczny sposób księgowania takich dokumentów. W kartotekach dodano “pojazdy”. W tym miejscu możemy dodać pojazd i ustawić sposób – odliczenia VAT, przypisać automatyczny schemat księgowania takiego dokumentu. Jeżeli system sprawdzi nr rejestracyjny pojazdu dopisany do dokumentu zrealizuje jego rozliczenie na podstawie przypisanego schematu księgowania – takie działanie zostanie wykonane automatycznie. Aby system mógł sprawdzić nr rejestracyjny pojazdu dodano możliwość przypisania identyfikatora po stronie OCR-a i dokumentu wprowadzanego w samym systemie eKsięgowy. Taka informacja również jest uzyskiwana w module eDelegacje – po wybraniu typu “paliwo “ system przypisuje nr rejestracyjny do dokumentu za pomocą którego w odpowiedni sposób księguje dokumenty ( na przypisane konta kosztowe ).
  • dodano możliwość stworzenia “schematu organizacyjnego “ firmy.
  • OCR eKsięgowy – dodano możliwość ustawienia nr rejestracyjnego, poprawiono sposób czytania danych. Nowa wersja dostępna do pobrania w aplikacji – ustawienia – narzędzia – do pobrania, wersja nr 1.0.0.6

6.2.6
2022-03-28

Zmiany w wersji 6.2.6 z dnia 2022.03.28

  • dodano możliwość akceptacji wielu dokumentów jednocześnie, jeżeli przy akceptowanym dokumencie jest wymagany opis to trzeba wpisać jeden opis, który automatycznie zapisze się przy wszystkich dokumentach,dostęp webowy,
  • w dokumencie do akceptacji zmieniono wygląd, przyciski zostały przeniesiona na prawą stronę – nad dokumentem, dostęp webowy,
  • w niektórych modułach poprawiono wydajność,

6.2.5
2022-03-22

Zmiany w wersji 6.2.5 z dnia 2022.03.22

  • w dokumentach do akceptacji na pierwszym oknie dodano wartości dokumentu: netto, vat, brutto,
  • w dokumentach do rejestracji dodano wartości dokumentu: netto, vat, brutto,
  • zmodyfikowano panel filtrowania w module finanse,

6.2.4
2022-03-18

Zmiany w wersji 6.2.4 z dnia 2022.03.18

  • poprawiono błąd związany ze zmianą kodu dokumentów przy zaznaczeniu wielu dokumentów, problem pojawiał się przy dokumentach z modułu OCR eKsięgowy,
  • w dokumencie prostym dodano datę otrzymania dokumentu,
  • dokumenty, aktualne w menu kontekstowym dodano możliwość edycji dokumentu w nowej zakładce,
  • w module rejestracji dokumentów doszły dodatkowe ustawienia związane z rejestracją : użyj daty operacji gospodarczej, domyślny parametr można ustawić na koncie operatora w wybranej firmie, [ ustawienia, ustawienia użytkownika],
  • w dokumentach przy kontrahencie doszło miejsce z załącznikami, które są zapisane na danym kontrahencie,
  • dodano powód usuwania dokumentu, prawo ustawiane w administratorze na prawach operatora,
  • schematy księgowań ( automatyczne ): Dodano zmienną sterującą [ekdatarejestr],
  • w dokumencie prostym poprawiono listę schematów pobieranych z systemu księgowego,
  • w dokumentach dodano opis do poszczególnych dat, aby można było zrozumieć z jakimi datami są księgowane dokumenty,
  • pulpit użytkownika – dodano kafelek : Menadżer Projektów,

6.2.3
2022-03-07

Zmiany w wersji 6.2.3 z dnia 2022.03.07

  • możliwość wysłania powiadomienia email o dodaniu nowego użytkownika lub zmianie hasła, w związku z tą funkcjonalnością dodano podstawowy szablon do wysyłania wiadomości – dostępny w administratorze – ustawienia – szablony email – zakładka – konta użytkowników,
  • deklaracje – dodano uwagi, które są widoczne na urządzeniach mobilnych,

6.2.2
2022-02-28

Zmiany w wersji 6.2.2 z dnia 2022.03.01

  • poprawiono błąd odnośnie stawek VAT, dodano stawkę 7RR,
  • nowa funkcjonalność – seryjna zmiana : kodu dokumentu, dat w dokumencie na liście dokumentów w zakładce – aktualne po ich zaznaczeniu, w rozwijanym menu z lewej strony doszła nowa cecha – więcej, po załadowaniu okna można wybrać żądaną zmianę. W tym miejscu ta funkcjonalność będzie rozwijana,
  • w dokumencie prostym, zakładka dekrety doszła nowa funkcjonalność związana z seryjną zmianą opisu dekretu, po wybraniu tej funkcjonalności zostanie zmieniony opis w każdym zapisie,

6.2.1
2022-02-23

Zmiany w wersji 6.2.1 z dnia 2022.02.23

  • dodano nową funkcjonalność związaną z automatyzacją księgowania dokumentów na podstawie schematów, w ustawieniach w kodach dokumentów prostych doszło pole – automatyczny schemat księgowania. W tym miejscu podłączamy schemat z listy schematów, który wykona się automatycznie po odczytaniu z kolejki OCR eKsięgowy. Schemat wykorzystuje zmienne, które nie są widziane przez interfejs systemu RaksSQL – informacje o zmiennych są zapisane w ustawieniach – tryb prosty – pod ikoną i, zmienne do zastosowania. Zmienna nie może mieć włączonej edycji przy tworzeniu schematu. ( w narzędziach – do pobrania doszły schematy i wzorce ) z tego miejsca można pobrać przykładowe wzorce oraz schematy do modułów. Paczki ze schematami zawierają przykładowe schematy automatyczne. W dokumentach prostych pod kodem dokumentu przy włączonej funkcji automatyzacji pojawia się podłączony schemat, który można wybrać i zastosować już w samym dokumencie,
  • lista dokumentów otrzymała dwa dodatkowe statusy – Auto schemat, który informuje operatora o zastosowaniu automatycznego schematu. Ikonka rączki, która informuje operatora o błędach,

6.2.0
2022-02-10

Zmiany w wersji 6.2.0 – 2022.02.10

  • UWAGA !!!!! – aktualizacja tylko w przypadku kiedy posiadamy wersję Raksa 1195 lub wyższą, w przypadku posiadania niższej wersji w pierwszej kolejności należy zaktualizować system RaksSQL do aktualnej wersji,
  • naprawiono błąd związany ze składką ZUS ( ZUS składki ) przypisywaną do firmy, ze względu na poważny błąd składki we wszystkich firmach zostaną usunięte. Brak możliwości powiązania wpisanych składek z firmą.

6.1.9
2022-02-08

Zmiany w wersji 6.1.9 – 2022.02.09

  • UWAGA !!!!! – aktualizacja tylko w przypadku kiedy posiadamy wersję Raksa 1195 lub wyższą, w przypadku posiadania niższej wersji w pierwszej kolejności należy zaktualizować system RaksSQL do aktualnej wersji,
  • możliwość instalacji na urządzeniach mobilnych z IOS, (eKsięgowy, eDelegacje ),
  • usunięcie błędu w imporcie JPK, błąd związany z typem kontrahenta,

6.1.8
2022-02-08

Zmiany w wersji 6.1.8 – 2022.02.08

  • UWAGA !!!!! – aktualizacja tylko w przypadku kiedy posiadamy wersję Raksa 1195 lub wyższą, w przypadku posiadania niższej wersji w pierwszej kolejności należy zaktualizować system RaksSQL do aktualnej wersji,
  • nowa wersja 1.0.0.5 OCR eKsięgowy, poprawiono błąd przy dodawaniu nowego dokumentu ( problem z nr ID), błąd pojawiał się w szczególnych wypadkach, wersja dostępna w ustawieniach, narzędzia, do pobrania,
  • w module przekazane dokumenty e-mail dodano możliwość odczytania wiadomości, dodano kilka usprawnień,

6.1.7
2022-02-01

Zmiany w wersji 6.1.7 – 2022.02.03

  • UWAGA !!!!! – aktualizacja tylko w przypadku kiedy posiadamy wersję Raksa 1195 lub wyższą, w przypadku posiadania niższej wersji w pierwszej kolejności należy zaktualizować system RaksSQL do aktualnej wersji,
  • dodano możliwość wysyłania dokumentów na adres e-mail, system wczytuje dokumenty przesłane na zdefiniowany adres e-mail, ustawienie w module administratora,
  • dodano w księgowość – przekazane dokumenty e-mail, wiadomości odczytywane są 3 razy dziennie ze zdefiniowanego konta,
  • naprawiono błąd występujący w niektórych instalacjach związany ze zmianą trybu pracy ( prosty, rozszerzony ),
  • naprawiono błąd w OCR eKsięgowy, w niektórych przypadkach system miał problem z dostępem do załączników,

6.1.6
2022-01-31

Zmiany w wersji 6.1.6 z dnia 2022.01.31

  • naprawiono błąd związany z dodawaniem nowego kontrahenta, błąd pojawił się przy aktualizacji RaksSQL do wersji 1195,
  • UWAGA !!!!! – aktualizacja tylko w przypadku kiedy posiadamy wersję Raksa 1195 lub wyższą, w przypadku posiadania niższej wersji w pierwszej kolejności należy zaktualizować system RaksSQL do wersji 1195,

6.1.5
2022-01-20

Zmiany w wersji 6.1.5

  • ta wersja obejmuje korekty kilku błędów i poprawioną wydajność działania,

6.1.4
2022-01-14

Zmiany w wersji 6.1.4 z dnia 2022.01.14

  • zmiana dotyczy urządzeń mobilnych, dodatki – Deklaracje, został dodany filtr na rok kalendarzowy,

6.1.3
2022-01-10

Zmiany w wersji 6.1.3 z dnia 2022.01.10

  • wersja rozwiązuje problem z kursami walut – automatyczne pobieranie,

6.1.2
2021-12-20

zmiany w wersji 6.1.2 z dnia 2021.12.21

  • dodano nową funkcjonalność – wysyłanie informacji o składce ZUS do zapłaty, zakładka Deklaracje, ZUS – składki – ręczne dodanie informacji o kwocie,
  • w module administrator dodano ustawienia dla nowej cechy ZUS – składka,
  • ta wersja obejmuje korekty kilku błędów,
  • aplikacje mobilne – zmieniono wygląd oraz wydajność, została dołożona nowa funkcjonalność o składce ZUS – Deklaracje,

6.1.1
2021-12-06

Zmiany w wersji 6.1.1 z dnia 2021.12.09

  • dodano nową funkcjonalność : zadania – przypomnienia, przypomnienia działają na operatorach i użytkownikach. Przy operatorach można przekazywać zadania między sobą – pracownikami, natomiast użytkownicy tworzą zadania tylko dla siebie,
  • w dokumentach oczekujących na rejestrację przeniesiono datę utworzenia dokumentu wraz z godziną, która jest dostępna w dokumentach aktualnych,
  • dla KPiR dodano obsługę modułu umowa zlecenie,
  • dla KPiR dodano obsługę modułu delegacje,
  • dodano nową wersję OCR-eKsięgowy, do pobrania w aplikacji, narzędzia – do pobrania, obowiązująca wersja 1.0.0.4,
  • ta wersja obejmuje korekty kilku błędów i poprawioną wydajność działania,

6.1.0
2021-11-02

Zmiany w wersji 6.1.0 z dnia 2021.11.18

  • dodano kosz z dokumentami, dostępny z pulpitu aplikacji, w module administratora zostały dodane uprawnienia związane z obsługą kosza,
  • został rozbudowany OCR eKsięgowy o dodatkowe funkcjonalności, dodawanie do kolejki OCR z możliwością odczytywania dokumentów z kolejki w aplikacji OCR eKsięgowy,
  • w module OCR eKsięgowy dodano sprawdzanie dokumentów w obrębie kontrahenta przed wysłaniem dokumentów do eKsięgowego,
  • w module OCR eKsięgowy dodano datę otrzymania,
  • w module OCR eKsięgowy dodano możliwość wpisania odpowiedniego kursu walut zgodnego z dokumentem,
  • możliwość parametryzacji okna z kursami walut na głównym pulpicie aplikacji – ustawienie widoczności,
  • zmodyfikowano certyfikat legalności oprogramowania w module administratora,
  • ta wersja obejmuje korekty kilku błędów i poprawioną wydajność działania,

6.0.2
2021-10-19

Zmiany w wersji 6.0.2 z dnia 2021.10.19

  • został usunięty problem z podwójnymi fakturami, występował w rzadkich przypadkach,
  • poprawiono walidację stawek VAT w dokumentach,
  • moduł Administratora zawiera dodatkową funkcjonalność związaną z mikrorachunkami, rachunek podatkowy podpowiada się w deklaracjach, aby klient wiedział na jakie konto ma wysłać podatek, kolejne wersje obsłużą składki ZUS,
  • ta wersja obejmuje korekty kilku błędów i poprawioną wydajność działania,

6.0.1
2021-09-29

Zmiany w wersji 6.0.1 z dnia 2021.10.04

  • w dokumentach dodano możliwość zarejestrowania dokumentu – zakupu jako sprzedaż detaliczna, aby zarejestrować dokument w systemie RaksSQL we wzorcu księgowych w pozycji znacznik dla odpowiedniego nr konta musi się znaleźć wpis ( TYP_KONTRAHENTA$N ),w sekcji ograniczenia – rodzaj kontaktu trzeba ustawić na “sprzedaż detaliczną”, W tym samym wzorcu może występować księgowanie również na kontrahenta – dla takiego wpisu w znaczniku trzeba wpisać (TYP_KONTRAHENTA$D ), w sekcji rodzaj kontaktu powinno znaleźć się ustawienie “firma”, Dla konta odbiorcy znacznik ( TYP_KONTRAHENTA$O ),
  • w dokumentach poprawiono sprawdzanie zapisów w pozycji dokumentu w stawkach, system sprawdzi czy są przypisane wszystkie wymagane dane,
  • moduł Administratora zawiera dodatkową parametryzację w ustawieniach – OCR eKsięgowy. W tym miejscu jest możliwość włączenia / wyłączenia dostępu do OCR eKsięgowy dla operatorów, użytkowników,
  • ta wersja obejmuje korekty kilku błędów i poprawioną wydajność działania,
  • poprawiono działanie OCR eKsięgowy, dodatkowo dodano obsługę pola uwagi oraz formę płatności, wersja obowiązująca 1.0.0.1,

6.0.0
2021-09-16

Zmiany w wersji 6.0.0 z dnia 2021.09.17

  • dodano moduł Rejestracja – delegacji, rozliczanie pracowników, moduł dostępny po stronie operatora oraz w sklepie Google Play jako aplikacja mobilna dla pracownika, moduł w tej wersji zostanie udostępniony dla wszystkich użytkowników aplikacji w wersji demo 30 dniowej. Moduł dodatkowo płatny,
  • dodano nowy moduł OCR / eKsięgowy OCR, bez limitów, jako moduł z możliwością aktualizacji rocznej razem z całym oprogramowaniem eKsięgowy, moduł w tej wersji zostanie udostępniony dla wszystkich użytkowników aplikacji w wersji demo 30 dniowej, po tym okresie zostanie automatycznie wyłączony. W aplikacji będą dostępne dwa rozwiązania OCR w zależności od preferencji użytkownika aplikacji eKsięgowy. Moduł dodatkowo płatny. Wersję aplikacji można pobrać z aplikacji eKsięgowy – ustawienia – narzędzia – do pobrania,
  • dodano kilka usprawnień: przeglądanie dokumentów w dokumentach zarejestrowanych z zachowaniem wybranej zakładki np: dekrety,
  • naprawiono błąd znikania nr konta przy księgowaniu ręcznym – który pojawiał się w przeglądarce Firefox,
  • ta wersja obejmuje korekty kilku błędów i poprawioną wydajność działania,
  • poprawiono również ergonomię w kilku oknach oraz estetykę aplikacji,

5.0.8
2021-08-10

Zmiany w wersji 5.0.8 z dnia 2021.08.10

  • moduł administrator dodano certyfikat legalności oprogramowania – licencja, informacje o licencji, sekcja: główna licencja,
  • ta wersja obejmuje korekty kilku błędów i poprawioną wydajność działania,

5.0.7
2021-07-26

Zmiany w wersji 5.0.7 z dnia 2021.07.26

  • zmiany w module JPK – import, obsługa waluty (JPKFA),
  • moduł mobilny eKsięgowy dostępny w sklepie google play /https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.helpoffice.epanelksiegowego&gl=PL, aby wyszukać aplikację proszę wpisać “eksięgowy”,

5.0.6
2021-07-13

Zmiany w wersji 5.0.6 z dnia 2021.07.13

  • rozbudowano moduł Menadżer Projektów,
  • dodano możliwość przypisania dokumentu do projektu w dokumentach księgowych,
  • została również zmieniona aplikacja na na telefon – aby korzystać z nowych funkcjonalności potrzebna jest aktualizacja aplikacji mobilnej do wersji V 1.8,

5.0.5
2021-07-07

Zmiany w wersji 5.0.5 z dnia 2021.07.08

  • naprawiono błąd w KPiR – przy rejestracji dokumentów w trybie rozszerzonym – brak zapisu w rejestrze VAT.

5.0.4
2021-07-02

Zmiany w wersji 5.0.4 z dnia 2021.07.02

  • nowa cecha : moduł rejestracja umów zleceń z kalkulatorem. Moduł pozwala na rejestrację umów zleceń, rachunków do umów zleceń, posiada kalkulator do wyliczenia składek ZUS, podatku, z rozbiciem na poszczególne składniki oraz możliwością zaksięgowania dokumentu na podstawie przygotowanego wzorca w systemie księgowym. Wraz z nową wersją moduł zostanie automatycznie włączony w wersji demo – wersja ograniczona czasowo do 31.07.2021 w pełni funkcjonalna. Moduł dodatkowo płatny.
  • ta wersja obejmuje korekty kilku błędów i poprawioną wydajność działania,

5.0.3
2021-06-11

Zmiany w wersji 5.0.3 z dnia 2021.06.11

  • eksport do csv, dodatkowy moduł – tylko dla KPiR
  • ta wersja obejmuje korekty kilku błędów i poprawioną wydajność działania,

5.0.2
2021-06-01

Zmiany w wersji 5.0.2 z dnia 2021.06.01

  • kolejka OCR – naprawiono błąd przy automatycznym wybieraniu kontrahenta, w kilku przypadkach OCR podstawiał kontrahenta bez NIP w przypadku powielenia kontrahenta w bazie danych,
  • kolejka OCR – dodano możliwość usuwania dokumentów,
  • kolejka OCR – naprawiono błąd z datą otrzymania, po automatycznym zapisie system nie czytał daty,
  • KPiR – dodano walidację waluty na dokumencie,
  • KPiR – obsługa walut,
  • rejestracja dokumentów – dodano zakotwiczenie nagłówków,
  • dodano informację o nowych dokumentach z urządzeń mobilnych,
  • dokument księgowy – wyłączono konta bankowe przy dokumencie sprzedaży,
  • ta wersja obejmuje korekty kilku błędów i poprawioną wydajność działania,

5.0.0
2021-05-20

Zmiany w wersji 5.0.0 z dnia 2021.05.21

  • ta wersja obejmuje korekty kilku błędów i poprawioną wydajność działania,

4.2.0
2021-05-13

Zmiany w wersji 4.2.0 z dnia 2021.05.13

  • profil operatora, użytkownika dodano możliwość włączania / wyłączania powiadomień,
  • ta wersja obejmuje korekty kilku błędów i poprawioną wydajność działania,

4.1.9
2021-05-07

Zmiany w wersji 4.1.9 z dnia 2021.05.07

  • poprawiono błąd w dokumencie księgowym, jeżeli została wybrana procedura, podczas rejestracji dokumentu występował błąd,
  • do profilu użytkownika przeniesiono logowanie w aplikacji mobilnej, dotyczy konta operatora i użytkownika,

4.1.8
2021-05-05

Zmiany w wersji 4.1.8 z dnia 2021.05.05

  • poprawiono błąd w imporcie plików JPK_VAT,

4.1.7
2021-04-29

Zmiany w wersji 4.1.7

  • poprawiono błąd w imporcie plików JPK,który występował w KPiR,
  • zmieniono sposób obsługi operatorów w Module Administratora,
  • ta wersja obejmuje korekty kilku błędów i poprawioną wydajność działania,

4.1.6
2021-04-23

Zmiany w wersji 4.1.6

  • poprawiono błąd w imporcie plików JPK,
  • zmieniono sposób działania – filtr zaawansowany, w dokumentach księgowych,
  • dodano wydruk – Metryka dokumentu, funkcja dostępna w menu kontekstowym w dokumentach księgowych przy statusie dokumentu “Oczekuje na Rejestrację”,

4.1.5
2021-04-20

Zmiany w wersji 4.1.5

  • poprawiono działanie listy dokumentów księgowych, zmieniono zakładki w dokumencie na ikony, zmieniono przyciski funkcyjne, zostały również przeniesione w inne miejsce.
  • w module finanse w zakładce koszty – dokumenty eksięgowy dodano etykiety przy numerze dokumentu, została dodana również wyszukiwarka etykiet.
  • naprawiono błąd podwójnego zapisywania dokumentów podczas rejestracji, system nie sprawdzał zarejestrowanych dokumentów. Błąd występował w dokumencie prostym.
  • dodano prawo na kontrahencie, dopisywania kontrahenta. Przy odznaczeniu użytkownik nie ma prawa, aby dopisać kontrahenta poprzez system. Ikonka jest wyłączona.
  • dodano kilka usprawnień.

4.1.4
2021-04-16

Zmiany w wersji 4.1.4

  • poprawiono działanie listy dokumentów księgowych.
  • w module finanse w zakładce koszty – dokumenty eksięgowy dodano możliwość dodatkowego filtrowania ( tryb pracy, rodzaj dokumentu).

4.1.3
2021-04-14

Zmiany w wersji 4.1.3

  • rozbudowano MPK o grupy oraz informację opisową.
  • w dokumencie w polu MPK dodano możliwość wyboru słownikowego “ z listy “.

4.1.2
2021-04-08

Zmiany w wersji 4.1.2

  • poprawiono błąd rejestracji dokumentów w trybie rozszerzonym przy zastosowaniu centrum kosztów.
  • centra kosztów nowa cecha: jeżeli chcemy zaksięgować dokument z podziałem na kilka pozycji, ale na to samo konto 4, a inne konto 5 – to musimy odwrotnie zapisać konta. ( np: konto1; 550 konto2; 401 ) i drugie centrum kosztów ( np: konto1; 510 konto2; 401 ) taki zapis pozwoli prawidłowo zaksięgować dokument.
  • automatyczna aktualizacja “daty otrzymania dokumentu zakupu” w trybie rozszerzonym na podstawie daty faktury, pozycja musi być zawsze wypełniona. Jeżeli data jest inna to wpisujemy datę ręcznie.
  • nowa cecha : dodano możliwość generowania przelewów na podstawie dokumentów jeszcze nie zarejestrowanych w systemie księgowym. Wygenerowany przelew rejestruje się w systemie księgowym. Po zarejestrowaniu dokumentu księgowego w systemie oba dokumenty są parowane i na tej podstawie generowany jest rozrachunek.
  • usunięto problem z zamykaniem okna schematu po kliknięciu poza jego obszar.
  • ta wersja zawiera kilka usprawnień.

4.1.1
2021-04-07

Zmiany w wersji 4.1.1

  • poprawiono błąd podczas dopisywania nowego kontrahenta – zagranicznego, kontrahenci mogli dopisywać się podwójnie.

4.1.0
2021-03-17

Zmiany w wersji 4.1.0

  • dodano nową funkcjonalność: Teczka z dokumentami – moduł dodatkowo płatny,
  • ta wersja obejmuje korekty kilku błędów i poprawioną wydajność działania,

4.0.9
2021-03-11

Zmiany w wersji 4.0.9

  • poprawiono błąd, który mógł się pojawiać podczas edycji aktualnych dokumentów,
  • obsłużono deklarację JPK-V7M, kwota podatku do zapłaty,

4.0.8
2021-03-10

Zmiany w wersji 4.0.8

  • w dokumencie dopuszczono zapis rachunku bankowego z dokumentu nie spełniającego standardu NRB – dla zagranicznych dokumentów,
  • dodano możliwość wyboru kodu waluty przy dodawaniu konta bankowego,
  • dodano możliwość wpisania kodu SWIFT,

4.0.6
2021-03-09

Zmiany w wersji 4.0.6

  • usunięto błąd w KPiR, biały ekran przy dodawaniu dokumentu, zawieszanie aplikacji,

4.0.5
2021-02-25

Zmiany w wersji 4.0.5

  • zmiany w module administrator, doszły prawa dla użytkowników : OCR – dokumentu,
  • zmiany w module administrator, doszedł log błędów e-mail,
  • użytkownik, zablokowano możliwość księgowania dokumentów – taka funkcjonalność nie była przewidziana dla takiego konta,
  • zmiany w wersji mobilnej – Android, aplikacja dostępna dla użytkowników i operatorów, operator w aplikacji mobilnej ma możliwość wyboru firmy w której zamierza pracować,
  • aplikacja mobilna otrzymała funkcjonalności : podgląd deklaracji, podgląd menadżera projektów,
  • ta wersja obejmuje korekty kilku błędów i poprawioną wydajność działania,

4.0.2
2021-02-11

Zmiany w wersji 4.0.2

  • ta wersja obejmuje korekty kilku błędów,
  • poprawa błędu – OCR,

4.0.1
2021-02-04

Zmiany w wersji 4.0.1

  • ta wersja obejmuje korekty kilku błędów i poprawioną wydajność działania,
  • zmieniono wygląd w panelu administratora,
  • w panelu administratora – zmieniono sposób przypisywania operatorów do firmy,

4.0.0
2021-01-25

Zmiany w wersji 4.0.0

  • przebudowano pulpit powitalny, dodano nowe przyciski, dodano informację na temat nowo dodanych dokumentów z możliwością przejścia,
  • przybudowano listę dokumentów księgowych, przyśpieszono ładowanie danych,
  • zmieniono sposób przeglądania dokumentów, wstrzymano częste przeładowywanie listy dokumentów,
  • zmieniono wygląd edytowanego dokumentu w sekcji pozycje dokumentu w stawkach VAT, dodano możliwość wpisania różnego opisu do pozycji – kwoty,
  • zmieniono sposób wysyłania oraz akceptację przekazanych dokumentów,
  • akceptacja dokumentów, dodano możliwość wyboru osób akceptujących z listy : użytkowników oraz operatorów,
  • akceptacja dokumentów – przy wybranej osobie dodano możliwość wyboru zakresu : opis, akceptacja, przypisane opcje pozwalają przypisać działania podczas weryfikacji przekazanych dokumentów,

3.1.0
2021-01-08
Zmiany w wersji 3.1.0
  • przyspieszono listę dokumentów, aktualnych, zarejestrowane,
  • dodano nr NIP w module finanse przy kontrahencie,
  • dodano możliwość wyszukiwania po nr NIP kontrahenta w module finanse,

3.0.9
2021-01-05
Zmiany w wersji 3.0.9
  • moduł finanse poprawiono błąd podczas generowania większej ilości przelewów w obrębie jednego kontrahenta, dodano komunikat informujący o sposobie generowania przelewów,
  • naprawiono błąd z obsługą kursów walut – ekran powitalny,

3.0.8
2020-12-18
Zmiany w wersji 3.0.8
  • rozbudowano działanie schematów – obsłużono waluty,
  • przyśpieszono wyświetlanie dokumentów księgowych – lista aktualne,
  • przyśpieszono wyświetlanie dokumentów księgowych – lista zrealizowane,

3.0.7
2020-12-02
Zmiany w wersji 3.0.7
  • samodzielna aktualizacja dostępna w administratorze,
  • dodano możliwość bezpośredniego skanowania dokumentów ze skanera z zapisaniem dokumentów do systemu eKsięgowy,
  • dostępna wersja EN – dla użytkownika,

3.0.6
2020-11-04
Zmiany w wersji 3.0.6
  • w dokumentach księgowych dodano na liście dodano kolumny: sposób zapłaty, kwota netto, kwota VAT, kwota brutto, dane dodatkowe – zawarte informacje dotyczą GTU,
  • dodano filtr – tryb pracy,
  • w dokumencie w trybie rozszerzonym dodano : Dane dodatkowe – wpis do rejestru ( GTU ),
  • dodano możliwość wysłania dodawanych dokumentów do kolejki OCR, podczas dodawania dokumentów można wybrać tryb pracy oraz kod dokumentu. Po dodaniu dokumentów do kolejki OCR są one automatycznie rozpoznawane i po rozpoznaniu przenoszone do listy dokumentów z odpowiednim oznaczeniem. Taka obróbka dokumentów pozwala usprawnić system oraz przyspiesza pracę z dokumentami. Po weryfikacji na liście dokumentów można je przenieś do rejestracji bez konieczności edytowania kolejno dokumentów.
  • lista dokumentów dodano możliwość masowego przeniesienia dokumentów do oczekujących na rejestrację,
  • zmieniono sposób rejestracji dokumentów, dokumenty zapisane w tym miejscu są rejestrowane w systemie księgowym wg. daty faktury, data rejestracji – jest datą do wyboru,
  • dodano ocenę dokumentu – na jej podstawie można w szybki sposób rejestrować dokumenty,
  • dodano wiele usprawnień,

3.0.5
2020-10-09
Zmiany w wersji 3.0.5
  • dodano moduł statystyki, ilość wprowadzonych dokumentów przez system eksięgowy z podziałem na lata i w rozbiciu na miesiące.

3.0.4
2020-09-09
Zmiany w wersji 3.0.4
  • dodano moduł fakturowania – dodatkowo płatny, dostępny tylko dla biur rachunkowych : w module można zdefiniować automatyczne generowanie faktur sprzedaży. Dokumenty zostaną wygenerowane w zdefiniowanym terminie, zaksięgowane po stronie wystawiającego. Klient otrzyma informację o wygenerowaniu dokumentu sprzedaży, informacja zostanie przedstawiona w panelu klienta. Dokument będzie automatycznie zaksięgowany po stronie klienta. Obie operacje księgowania generowane na podstawie wzorców zdefiniowanych w systemie księgowym.
  • w dokumentach księgowych dodano nowe komentarze – rozbudowane.
  • na liście dokumentów księgowych przywrócono możliwość pokazania znaczników do dekretów.
  • przy dodawaniu kontrahenta dodano możliwość określenia kodu kraju przy NIP.
  • przy dodawaniu kontrahenta w adresie dodano możliwość wybrania Państwa.
  • poprawa błędów.
  • dodano usprawnienia.

3.0.3
2020-08-14
Zmiany w wersji 3.0.3
  • przy wprowadzaniu nr faktury zwiększono pole do 60 znaków,
  • w trybie rozszerzonym zmieniono sposób wyświetlania i wyszukiwania kontrahenta,
  • w dokumencie dodano obsługę znaczników, nadany znacznik jest widoczny na liście dokumentów, możliwość wyszukiwania,
  • lista dokumentów – dodano “Akcję na zaznaczonym wierszu “,
  • lista dokumentów – dodano kod dokumentu, dla trybu prostego i rozszerzonego – możliwość wyszukiwania, sortowania,
  • lista dokumentów – dodano możliwość włączania oraz wyłączania kolumn,
  • lista dokumentów – przyśpieszono odświeżanie listy,
  • pulpit powitalny dodano przyciski szybkiego wyboru,
  • inne usprawnienia,
  • inne zmiany – wygląd interfejsu,

3.0.2
2020-08-04
Zmiany w wersji 3.0.2
  • lista dokumentów: zmieniono sposób wyświetlania akceptacji dokumentów, dodano menu kontekstowe,
  • lista dokumentów – dokumenty zarejestrowane : zaimplementowano przywracanie dokumentów – dostępne w menu kontekstowym,
  • w trybie prostym dodano widoczność podsumowania w kwotach,
  • w schematach doszła obsługa zaczytywania kwot : netto , brutto, VAT z dokumentu ( N,B,V),
  • w trybie prostym oraz rozszerzonym zamieniono miejscami pozycje dokumentu z kontem bankowym,
  • przy wyborze dokumentu sprzedaży – pobierane są dane odbiorcy,
  • w ustawieniach dodano możliwość ustawienia kodów dokumentów – kody pobierane są z systemu księgowego: w trybie prostym, w trybie rozszerzonym,
  • w ustawieniach użytkownika dodano możliwość wyboru domyślnej firmy – przydatne dla biur rachunkowych,
  • wiele innych usprawnień,

3.0.0
2020-07-02
Zmiany w wersji 3.0.0
  • przyspieszono działanie aplikacji, a w szczególności dokumenty księgowe,
  • poprawiono pracę modułu JPK – po stronie KPiR
  • dodano obsługę pobierania tabel kursowych z zapisem do systemu księgowego,
  • dodano automatyzację pobierania tabel kursowych z NBP i ich zapis w systemie księgowym,
  • dodano obsługę dokumentów w innych walutach – pełna księgowość,
  • zmiana akceptacji dokumentów – listy dystrybucyjne,
  • zmieniono obsługę licencji, poziom administratora,
  • poprawiono ergonomię systemu,
  • od wersji 3.0.0. – możliwość aktualizacji ( samodzielnej ) : będą wystawiane paczki z opisem aktualizacji, Ważne :warunkiem samodzielnych aktualizacji jest posiadanie wersji 3.0.0.,
  • urządzenia mobilne :
  • dodawanie dokumentów z galerii zdjęć,
  • historia zatwierdzonych dokumentów na urządzeniu mobilnym,
  • historia wysłanych dokumentów do księgowości,

2.1.1
2020-05-19
Zmiany w wersji 2.1.1
  • dodano obsługę schematów do KPiR,
  • dodano możliwość wyszukania w systemie dokumentów i załączników – dodatkowy moduł,
  • dodano możliwość eksportu znalezionych załączników – dodatkowy moduł,
  • zaktualizowano import plików JPK_FA, JPK_VAT – z innych systemów,

2.1.0
2020-05-13
Zmiany w wersji 2.1.0
  • dodano zestawienia do KPiR z możliwością zapisu do pdf, możliwością eksportu do excela,
  • dodano możliwość nadawania etykiet dla dokumentów, zostały podzielone na globalne ustawiane w Administratorze-Ustawienia-Etykiety dokumentów (globalne), prywatne – użytkownika, ustawiane na koncie,
  • przebudowano dodawanie załączników w kartotece kontrahentów,
  • dodano wiele usprawnień,

2.0.0
2020-04-28
Zmiany w wersji 2.0.0
  • dodano obsługę KPiR – wersja dla biur rachunkowych,
  • przebudowano rejestr VAT – w związku z potrzebą obsługi: JPK_V7M oraz JPK_V7K oraz został zmieniony sposób działania, rejestracji dokumentów,
  • przebudowano działanie dekretowania dokumentów,
  • przebudowano działanie załączników w dokumentach księgowych,
  • dodano wiele usprawnień,

1.6.8
2020-04-14
Zmiany w wersji 1.6.8
  • dodano szybki podgląd dokumentów z listy dokumentów księgowych po numerze dokumentu,
  • dodano możliwość wiązania dokumentów w obrębie jednego kontrahenta, zakładka ( powiązane dokumenty ),
  • dodano możliwość przesuwania okna wywołanego schematu,
  • dodano możliwość przewijania zeskanowanego dokumentu w trakcie uruchomionego schematu, wyłączono również przyciemnianie dokumentów,
  • usprawniono schematy księgowań,

1.6.7
2020-03-19
Zmiany w wersji 1.6.7
  • dodano możliwość podmiany dokumentu, podczas edycji dokumentu,
  • dodano możliwość przypisania znacznika przy MPK, znacznik do dekretu – w trybie rozszerzonym,
  • dodano opis dekretów, dokumentu w trybie rozszerzonym, Opis przy dekrecie w systemie księgowym pojawi się, kiedy we wzorcu w “Opis operacji” wpiszemy %ek,
  • dodano wybór słownikowy opisu dokumentów, zdefiniowanych w systemie księgowym,
  • dodano sprawdzanie numeru dowodu w obrębie kontrahenta, funkcja dostępna w administratorze – ustawienie globalne, dostępne : brak – nie sprawdza, w obrębie kontrahenta, w systemie,
  • dodano możliwość ustawienia domyślnych typów, kodów dokumentów, funkcjonalność dostępna w ustawieniach użytkownika ; tryb prosty, tryb rozszerzony,
  • przeniesiono akceptację dokumentów w trybie prostym,
  • dodano możliwość podpięcia załączników w dokumencie i ich widoczność w systemie księgowym – rozbudowa,
  • poprawiono błąd wpisywania kwot ujemnych w schematach księgowych,
  • zmieniono wyświetlanie, przełączanie trybu pracy w dokumentach: tryb prosty, tryb rozszerzony,

1.6.6
2020-03-10
Zmiany w wersji 1.6.6
  • podczas wybierania znaczników w schematach dodano możliwość filtrowania po grupie
  • podczas wybierania znaczników w schematach dodano opis znacznika
  • podczas księgowania w trybie prostym dodano możliwość filtrowania po grupie

1.6.5
2020-03-06
Zmiany w wersji 1.6.5
  • w schematach dodana obsługę znaczników,
  • w schematach oraz w księgowaniu prostym dodano obsługę opisów ( słownik w systemie księgowym ), opisy muszą się znaleźć w grupie eKsięgowy,
  • zmieniono sposób rejestracji dokumentów w trybie prostym,
  • przeglądanie oraz rejestracja dokumentów w edycji : poprzedni, następny,

1.6.4
2020-02-14
Zmiany w wersji 1.6.4
  • w module Administrator dodano możliwość tworzenia własnych szablonów powiadomień: w języku polskim, angielskim

1.6.3
2020-01-30
Zmiany w wersji 1.6.3
  • dodano możliwość odczytu skanowanych dokumentów w systemie księgowym (potrzebna funkcjonalność załączniki)

1.6.2
2020-01-29
Zmiany w wersji 1.6.2
  • zmieniono miejsce akceptacji dokumentów w trybie rozszerzonym,
  • dodano możliwość eksportu do excela w dodatkach – finanse: przychody, koszty,

1.6.1
2020-01-28
Zmiany w wersji 1.6.1
  • dodano obsługę projektów – zbieranie zapisów z kont księgowych,
  • dodano uprawnienia do projektu,
  • dodano podgląd dokumentów w szczegółach projektów – na numerze dokumentu,
  • w dokumentach księgowych obsłużono mechanizm podzielonej płatności – MPP,
  • w dokumentach księgowych zapisany nr bankowy jest wiązany podczas dokonywania przelewu w module finanse,
  • podczas tworzenia przelewów system sam zaznacza MPP, na podstawie wprowadzanych dokumentów,

1.6.0
2019-12-17
Zmiany w wersji 1.6.0
  • import JPK (FA, VAT) – księgowanie na podstawie wzorców w systemie księgowym / dodatek płatny (21 dni dostępny w ramach zakupionej licencji)
  • zestawienie – Obroty i salda
  • zestawienie – Zapisy kont księgowych
  • finanse (przychody i koszty) / generowanie przelewów ze sprawdzaniem – białej listy
  • zostala obsłużona – biała lista z zapisem sprawdzeń przy kontrahencie, dokumentach (historia)
  • możliwość sprawdzenia konta bankowego podczas wprowadzania dokumentu
  • możliwość dodania konta bankowego z pozycji kontrahenta – kartoteki, sprawdzenie białej listy
  • możliwość wykorzystania funkcji OCR przy wprowadzaniu dokumentów w trybie prostym
  • subskrypcja OCR – dodatek płatny (21 dni dostępny w ramach zakupionej licencji)