Kartoteki - miejsce w którym znajdują się kartoteki :
  • urządzeń
  • towarów
  • kontrahentów
powiązane dane potrzebne do prawidłowego funkcjonowania aplikacji serwisowej z systemem ERP RaksSQL.
Wszystkie okna zostały wyposażone w Grid, który pozwala na swobodą pracę oraz różne kombinacje filtrowania danych zawartych w wyświetlanym oknie. Każda kartoteka zawiera ikony funkcyjne, które znajdują się po prawej stronie okna.
Oprócz filtrowania w gridzie dostępne jest również wyszukiwanie oraz filtry po lewej stronie. Takie podejście w znacznym stopniu usprawnia aplikację serwisową.

1. Urządzenia - powiązane z programem RaksSQL, praca na wspólnych danych pochodzących np: z pól dodatkowych konfigurowanych w ustawieniach aplikacji w zakładce Administracja - ustawienia aplikacji .




2. Towary - kartoteki pobrane z systemu RaksSQL, które zawierają informacje wykorzystywane podczas pracy z aplikacją serwis.




3. Kontrahenci - kartoteka pobrana z systemu RaksSQL, jedna kartoteka dla obu systemów - wspólna baza danych.