Serwis - główne miejsce do pracy serwisanta.
![](/storage/serwis/serwis/zlecenia.png)
- edycja zlecenia, główna kartoteka dokumentu - dostępne informacje wg. załącznika. - przyjęcie oraz wypełnienie usterki
![](/storage/serwis/serwis/zlecenie_edycja.png)
![](/storage/serwis/serwis/zlecenie_usterka.png)
- zlecenie: zakładka naprawa,
![](/storage/serwis/serwis/zlecenie_naprawa.png)
![](/storage/serwis/serwis/zlecenie_kosztorys.png)
![](/storage/serwis/serwis/zlecenie_kosztorys_do_pozycje.png)
![](/storage/serwis/serwis/zlecenie_kosztorys_dod_pakiet.png)
- zlecenie - przygotowanie dokumentów - do wydruku
![](/storage/serwis/serwis/drukuj_koszt_zlecenia.png)
![](/storage/serwis/serwis/protokol_przy_urzadzenia.png)
- historia zmian statusów, zapisane zmiany
![](/storage/serwis/serwis/zlecenie_historia_zmian.png)
- załączniki, w tym miejscu można dodawać różne dokumenty do danego zlecenia
![](/storage/serwis/serwis/zlecenie_zalaczniki.png)
![](/storage/serwis/serwis/faktury.png)
- wydruk dokumentu typu FAKTURA
![](/storage/serwis/serwis/terminy.png)
- istnieje możliwość zakończenia terminu
![](/storage/serwis/serwis/termin_zakonczenie.png)
- możliwość utworzenia terminu, z wykorzystaniem informacji zawartych podczas konfiguracji w danych słownikowych
![](/storage/serwis/serwis/nowy_termin.png)
- możliwość utworzenia zlecenia oraz prezentacji - pokaż zlecenie
![](/storage/serwis/serwis/termin_pokazzlecenie.png)
z tego miejsca operator w prosty sposób oraz szybki może zarządzać zleceniami, planować ich realizacje, wykonanie. Ustawienia okien wynikają z ich opisu.
- zlecenia - moduł do przyjmowania oraz obróbki zleceń - przedstawione w postaci listy z możliwością szybkiego wyszukiwania w gridzie oraz za pomocą filtrowania po lewej stronie. Każdy grid posiada kilka funkcjonalności, między innymi dodawanie oraz ukrywanie kolumn co w znacznym stopniu przyspiesza zapisanie ustawień pod wymagania użytkownika. Głowne okono podzieolone jest na dwa obszary - górny roboczy, dolny - służy do szybiego podglądu zapisanych informacji w obrębie zaznaczonego zlecenia.
![](/storage/serwis/serwis/zlecenia.png)
- edycja zlecenia, główna kartoteka dokumentu - dostępne informacje wg. załącznika. - przyjęcie oraz wypełnienie usterki
![](/storage/serwis/serwis/zlecenie_edycja.png)
![](/storage/serwis/serwis/zlecenie_usterka.png)
- zlecenie: zakładka naprawa,
![](/storage/serwis/serwis/zlecenie_naprawa.png)
![](/storage/serwis/serwis/zlecenie_kosztorys.png)
![](/storage/serwis/serwis/zlecenie_kosztorys_do_pozycje.png)
![](/storage/serwis/serwis/zlecenie_kosztorys_dod_pakiet.png)
- zlecenie - przygotowanie dokumentów - do wydruku
![](/storage/serwis/serwis/drukuj_koszt_zlecenia.png)
![](/storage/serwis/serwis/protokol_przy_urzadzenia.png)
- historia zmian statusów, zapisane zmiany
![](/storage/serwis/serwis/zlecenie_historia_zmian.png)
- załączniki, w tym miejscu można dodawać różne dokumenty do danego zlecenia
![](/storage/serwis/serwis/zlecenie_zalaczniki.png)
- faktury - miejsce w którym znajdują się dokumenty typu faktura wygenerowane z systemu RaksSQL, dzięki takiej funkcjonalności osoba zajmująca się serwisem posiada pełną wiedzę o wykonanych naprawach serwisowych. Taka informacja skraca czas podczas przyjmowania kolejnych zleceń od danego kontrahenta - pozwala w pełni sprawdzić konto klienta również jego stan rozrachunków. Dostępne po wcześniejszej parametryzacji praw użytkownika. Zgodnie z opisem zawartym w Administracji. Możliwość wydrukowania faktury.
![](/storage/serwis/serwis/faktury.png)
- wydruk dokumentu typu FAKTURA
![](/storage/serwis/serwis/faktura_wydruk.png)
- terminy - miejsce w którym można dodać różne terminy wg. ustawień słownikowych,
![](/storage/serwis/serwis/terminy.png)
- istnieje możliwość zakończenia terminu
![](/storage/serwis/serwis/termin_zakonczenie.png)
- możliwość utworzenia terminu, z wykorzystaniem informacji zawartych podczas konfiguracji w danych słownikowych
![](/storage/serwis/serwis/nowy_termin.png)
- możliwość utworzenia zlecenia oraz prezentacji - pokaż zlecenie
![](/storage/serwis/serwis/termin_pokazzlecenie.png)
z tego miejsca operator w prosty sposób oraz szybki może zarządzać zleceniami, planować ich realizacje, wykonanie. Ustawienia okien wynikają z ich opisu.