Serwis - główne miejsce do pracy serwisanta.
  • zlecenia - moduł do przyjmowania oraz obróbki zleceń - przedstawione w postaci listy z możliwością szybkiego wyszukiwania w gridzie oraz za pomocą filtrowania po lewej stronie. Każdy grid posiada kilka funkcjonalności, między innymi dodawanie oraz ukrywanie kolumn co w znacznym stopniu przyspiesza zapisanie ustawień pod wymagania użytkownika. Głowne okono podzieolone jest na dwa obszary - górny roboczy, dolny - służy do szybiego podglądu zapisanych informacji w obrębie zaznaczonego zlecenia.


- edycja zlecenia, główna kartoteka dokumentu - dostępne informacje wg. załącznika. - przyjęcie oraz wypełnienie usterki



- zlecenie: zakładka naprawa,











- zlecenie - przygotowanie dokumentów - do wydruku



- historia zmian statusów, zapisane zmiany



- załączniki, w tym miejscu można dodawać różne dokumenty do danego zlecenia


 
  • faktury - miejsce w którym znajdują się dokumenty typu faktura wygenerowane z systemu RaksSQL, dzięki takiej funkcjonalności osoba zajmująca się serwisem posiada pełną wiedzę o wykonanych naprawach serwisowych. Taka informacja skraca czas podczas przyjmowania kolejnych zleceń od danego kontrahenta - pozwala w pełni sprawdzić konto klienta również jego stan rozrachunków. Dostępne po wcześniejszej parametryzacji praw użytkownika. Zgodnie z opisem zawartym w Administracji. Możliwość wydrukowania faktury.



- wydruk dokumentu typu FAKTURA

  • terminy - miejsce w którym można dodać różne terminy wg. ustawień słownikowych,
- lista z terminami - na liście znajdują się dodane terminy, dostępne menu kontekstowe pod prawym przyciskiem myszy



- istnieje możliwość zakończenia terminu



- możliwość utworzenia terminu, z wykorzystaniem informacji zawartych podczas konfiguracji w danych słownikowych



- możliwość utworzenia zlecenia oraz prezentacji - pokaż zlecenie



z tego miejsca operator w prosty sposób oraz szybki może zarządzać zleceniami, planować ich realizacje, wykonanie. Ustawienia okien wynikają z ich opisu.