Serwis - główne miejsce do pracy serwisanta.

- edycja zlecenia, główna kartoteka dokumentu - dostępne informacje wg. załącznika. - przyjęcie oraz wypełnienie usterki


- zlecenie: zakładka naprawa,




- zlecenie - przygotowanie dokumentów - do wydruku


- historia zmian statusów, zapisane zmiany

- załączniki, w tym miejscu można dodawać różne dokumenty do danego zlecenia


- wydruk dokumentu typu FAKTURA

- istnieje możliwość zakończenia terminu

- możliwość utworzenia terminu, z wykorzystaniem informacji zawartych podczas konfiguracji w danych słownikowych

- możliwość utworzenia zlecenia oraz prezentacji - pokaż zlecenie

z tego miejsca operator w prosty sposób oraz szybki może zarządzać zleceniami, planować ich realizacje, wykonanie. Ustawienia okien wynikają z ich opisu.
- zlecenia - moduł do przyjmowania oraz obróbki zleceń - przedstawione w postaci listy z możliwością szybkiego wyszukiwania w gridzie oraz za pomocą filtrowania po lewej stronie. Każdy grid posiada kilka funkcjonalności, między innymi dodawanie oraz ukrywanie kolumn co w znacznym stopniu przyspiesza zapisanie ustawień pod wymagania użytkownika. Głowne okono podzieolone jest na dwa obszary - górny roboczy, dolny - służy do szybiego podglądu zapisanych informacji w obrębie zaznaczonego zlecenia.

- edycja zlecenia, główna kartoteka dokumentu - dostępne informacje wg. załącznika. - przyjęcie oraz wypełnienie usterki


- zlecenie: zakładka naprawa,




- zlecenie - przygotowanie dokumentów - do wydruku


- historia zmian statusów, zapisane zmiany

- załączniki, w tym miejscu można dodawać różne dokumenty do danego zlecenia

- faktury - miejsce w którym znajdują się dokumenty typu faktura wygenerowane z systemu RaksSQL, dzięki takiej funkcjonalności osoba zajmująca się serwisem posiada pełną wiedzę o wykonanych naprawach serwisowych. Taka informacja skraca czas podczas przyjmowania kolejnych zleceń od danego kontrahenta - pozwala w pełni sprawdzić konto klienta również jego stan rozrachunków. Dostępne po wcześniejszej parametryzacji praw użytkownika. Zgodnie z opisem zawartym w Administracji. Możliwość wydrukowania faktury.

- wydruk dokumentu typu FAKTURA

- terminy - miejsce w którym można dodać różne terminy wg. ustawień słownikowych,

- istnieje możliwość zakończenia terminu

- możliwość utworzenia terminu, z wykorzystaniem informacji zawartych podczas konfiguracji w danych słownikowych

- możliwość utworzenia zlecenia oraz prezentacji - pokaż zlecenie

z tego miejsca operator w prosty sposób oraz szybki może zarządzać zleceniami, planować ich realizacje, wykonanie. Ustawienia okien wynikają z ich opisu.