Licencja - wczytanie klucza na kolejny okres korzystania z systemu eKsięgowy.
Instrukcja aktualizacji licencji systemu eKsięgowy:
1. Uruchamiamy moduł administratora.
2. Z górnego menu wybieramy: "Licencja > Dodaj klucz licencji".

3. Wybieramy Link "dezaktywować".

4. W oknie "Informacje o licencji" do którego zostaniemy przeniesieni klikamy na przycisk
i potwierdzamy w kolejnym oknie.


5. Po wykonaniu dezaktywacji licencji z górnego menu wybieramy "licencja > Generuj identyfikator aplikacji"

6. W kolejnym kroku sprawdzamy czy domena jest zgodna z domeną systemu eKsięgowy

7. Jeśli domena jest zgodna klikamy na przycisk
.
8. Zostanie wyświetlony identyfikator aplikacji - klikamy na przycisk

9. W kolejnym oknie wklejamy otrzymany klucz licencji i zatwierdzamy przyciskiem

Po wykonaniu powyższych kroków system zostanie zaktualizowany na kolejny okres.
Ważność licencji można sprawdzić w przechodząc do okna "Licencje > informacje o licencji"
W przypadku pytań zachęcamy do kontaktu.
Powiązane artykuły:
Informacje o licencji
Instrukcja aktualizacji licencji systemu eKsięgowy:
1. Uruchamiamy moduł administratora.
2. Z górnego menu wybieramy: "Licencja > Dodaj klucz licencji".

3. Wybieramy Link "dezaktywować".

4. W oknie "Informacje o licencji" do którego zostaniemy przeniesieni klikamy na przycisk



5. Po wykonaniu dezaktywacji licencji z górnego menu wybieramy "licencja > Generuj identyfikator aplikacji"

6. W kolejnym kroku sprawdzamy czy domena jest zgodna z domeną systemu eKsięgowy

7. Jeśli domena jest zgodna klikamy na przycisk

8. Zostanie wyświetlony identyfikator aplikacji - klikamy na przycisk


9. W kolejnym oknie wklejamy otrzymany klucz licencji i zatwierdzamy przyciskiem


Po wykonaniu powyższych kroków system zostanie zaktualizowany na kolejny okres.
Ważność licencji można sprawdzić w przechodząc do okna "Licencje > informacje o licencji"
W przypadku pytań zachęcamy do kontaktu.
Powiązane artykuły:
Informacje o licencji