Menadżer projektów PRO pozwala na zarządzanie projektami podobnie jak klasyczny Menadżer projektów, ale w rozbudowanej formie.
Aby otworzyć Menadżer projektów PRO należy z górnego menu wybrać "Dodatki > Menadżer projektów PRO "

Główne okno prezentuje listę projektów.

Nowy projekt dodajemy przyciskiem

W nowym oknie, w jego lewej części należy uzupełnić dane odnośnie nowego projektu takie jak:

Pole z sumą projektu - jego wartość zmienia się podczas dodawania nowych dokumentów księgowych z zapisami na kontach.
W prawej części okna dodajemy konta, na które będą księgowane dokumenty, które biorą udział w projekcie.
Aby dodać konto klikamy na
W nowym koncie mamy listę z planu kont z systemu księgowego.

Należy zaznaczyć odpowiednie konta i klknąć w przycisk
Konta zostaną podpięte do projektu

Jeśli dane konto zawiera konta podrzędne, jest oznaczone
w kolumnie "Podrzędne"
Można dodać konta podrzędne, aby lepiej widzieć rozbicie kosztów. Żeby dodać konto podrzędne należy dwukrotnie kliknąć na danym wierszu lub kliknąć ikonkę
W nowym oknie należy wybrac intersujące nas konta podrzędne i kliknąć
a następnie zamknąć okno przyciskiem 
Można dodawać więcej poziomów zagnieżdzeń.
Po dodadniu kont, gdy wejdziemy w edycję projektu, możemy rozwinąć konto nadrzędne i widzimy wtedy strukturę kont w formie drzewa.

Na każdym koncie (które nie ma podrzędnych) można wprowadzić kwotę, w której powinna się zmieścić ta część projektu. Pozwala to tworzyć mini podprojekty w ramach jednego projektu.

Aby otworzyć Menadżer projektów PRO należy z górnego menu wybrać "Dodatki > Menadżer projektów PRO "

Główne okno prezentuje listę projektów.

Nowy projekt dodajemy przyciskiem


W nowym oknie, w jego lewej części należy uzupełnić dane odnośnie nowego projektu takie jak:
- nazwa projektu
- kod projektu
- status
- budżet
- data rozpoczęcia i zakończenia
- opis projektu (opcjonalnie)

Pole z sumą projektu - jego wartość zmienia się podczas dodawania nowych dokumentów księgowych z zapisami na kontach.
W prawej części okna dodajemy konta, na które będą księgowane dokumenty, które biorą udział w projekcie.
Aby dodać konto klikamy na

W nowym koncie mamy listę z planu kont z systemu księgowego.

Należy zaznaczyć odpowiednie konta i klknąć w przycisk

Konta zostaną podpięte do projektu

Jeśli dane konto zawiera konta podrzędne, jest oznaczone

Można dodać konta podrzędne, aby lepiej widzieć rozbicie kosztów. Żeby dodać konto podrzędne należy dwukrotnie kliknąć na danym wierszu lub kliknąć ikonkę

W nowym oknie należy wybrac intersujące nas konta podrzędne i kliknąć


Można dodawać więcej poziomów zagnieżdzeń.
Po dodadniu kont, gdy wejdziemy w edycję projektu, możemy rozwinąć konto nadrzędne i widzimy wtedy strukturę kont w formie drzewa.

Na każdym koncie (które nie ma podrzędnych) można wprowadzić kwotę, w której powinna się zmieścić ta część projektu. Pozwala to tworzyć mini podprojekty w ramach jednego projektu.
