Menadżer projektów PRO pozwala na zarządzanie projektami podobnie jak klasyczny Menadżer projektów, ale w rozbudowanej formie.
Aby otworzyć Menadżer projektów PRO należy z górnego menu wybrać "Dodatki > Menadżer projektów PRO "
Główne okno prezentuje listę projektów.
Nowy projekt dodajemy przyciskiem
W nowym oknie, w jego lewej części należy uzupełnić dane odnośnie nowego projektu takie jak:
Pole z sumą projektu - jego wartość zmienia się podczas dodawania nowych dokumentów księgowych z zapisami na kontach.
W prawej części okna dodajemy konta, na które będą księgowane dokumenty, które biorą udział w projekcie.
Aby dodać konto klikamy na
W nowym koncie mamy listę z planu kont z systemu księgowego.
Należy zaznaczyć odpowiednie konta i kliknąć w przycisk
Konta zostaną podpięte do projektu
Jeśli dane konto zawiera konta podrzędne, jest oznaczone w kolumnie "Podrzędne"
Można dodać konta podrzędne, aby lepiej widzieć rozbicie kosztów. Żeby dodać konto podrzędne należy dwukrotnie kliknąć na danym wierszu lub kliknąć ikonkę
W nowym oknie należy wybrac interesujące nas konta podrzędne i kliknąć a następnie zamknąć okno przyciskiem
Można dodawać więcej poziomów zagnieżdżeń.
Po dodaniu kont, gdy wejdziemy w edycję projektu, możemy rozwinąć konto nadrzędne i widzimy wtedy strukturę kont w formie drzewa.
Na każdym koncie (które nie ma podrzędnych) można wprowadzić kwotę, w której powinna się zmieścić ta część projektu. Pozwala to tworzyć mini podprojekty w ramach jednego projektu.
Aby otworzyć Menadżer projektów PRO należy z górnego menu wybrać "Dodatki > Menadżer projektów PRO "
Główne okno prezentuje listę projektów.
Nowy projekt dodajemy przyciskiem
W nowym oknie, w jego lewej części należy uzupełnić dane odnośnie nowego projektu takie jak:
- nazwa projektu
- kod projektu
- status
- budżet
- data rozpoczęcia i zakończenia
- opis projektu (opcjonalnie)
Pole z sumą projektu - jego wartość zmienia się podczas dodawania nowych dokumentów księgowych z zapisami na kontach.
W prawej części okna dodajemy konta, na które będą księgowane dokumenty, które biorą udział w projekcie.
Aby dodać konto klikamy na
W nowym koncie mamy listę z planu kont z systemu księgowego.
Należy zaznaczyć odpowiednie konta i kliknąć w przycisk
Konta zostaną podpięte do projektu
Jeśli dane konto zawiera konta podrzędne, jest oznaczone w kolumnie "Podrzędne"
Można dodać konta podrzędne, aby lepiej widzieć rozbicie kosztów. Żeby dodać konto podrzędne należy dwukrotnie kliknąć na danym wierszu lub kliknąć ikonkę
W nowym oknie należy wybrac interesujące nas konta podrzędne i kliknąć a następnie zamknąć okno przyciskiem
Można dodawać więcej poziomów zagnieżdżeń.
Po dodaniu kont, gdy wejdziemy w edycję projektu, możemy rozwinąć konto nadrzędne i widzimy wtedy strukturę kont w formie drzewa.
Na każdym koncie (które nie ma podrzędnych) można wprowadzić kwotę, w której powinna się zmieścić ta część projektu. Pozwala to tworzyć mini podprojekty w ramach jednego projektu.