W tym miejscu ustawiamy parametry potrzebne do rejestracji umów zleceń.
Pierwsza zakładka - wybieramy kody dokumentów z wzorca księgowego.
![](/storage/eksięgowy/ustawienia_statystyki/rejestracja_umow/cywilnoprawne_kody_dok.png)
Druga zakładka - ustawiamy konto syntetyczne, do którego podpięta jest analityka kont pracowników.
![](/storage/eksięgowy/ustawienia_statystyki/rejestracja_umow/Pracownik_analityka.png)
Trzecia zakładka - należy ustawić obowiązujące dane stałe:
![](/storage/eksięgowy/ustawienia_statystyki/rejestracja_umow/dane_stale.png)
Pierwsza zakładka - wybieramy kody dokumentów z wzorca księgowego.
![](/storage/eksięgowy/ustawienia_statystyki/rejestracja_umow/cywilnoprawne_kody_dok.png)
Druga zakładka - ustawiamy konto syntetyczne, do którego podpięta jest analityka kont pracowników.
![](/storage/eksięgowy/ustawienia_statystyki/rejestracja_umow/Pracownik_analityka.png)
Trzecia zakładka - należy ustawić obowiązujące dane stałe:
![](/storage/eksięgowy/ustawienia_statystyki/rejestracja_umow/dane_stale.png)