Rejestracja - umowa zlecenie - moduł został przygotowany na potrzeby rejestracji Rachunków - zlecenie / dzieło.
- W tym miejscu operator, użytkownik może zarejestrować rachunek, sprawdzić wyliczone składki, kwotę rachunku. Rejestracja takiego dokumentu przez ten moduł w znacznym stopniu przyśpiesza jego rejestrację po stronie księgowej.
Moduł pozwala wybrać osobę z planu kont i dopisać do słownika z odpowiednim numerem analityki. W kolejnych krokach operator dodaje dokument do systemu i po wypełnieniu odpowiednich składowych, na ich podstawie może sprawdzić oraz zarejestrować
rachunek z możliwością zaksięgowania kwot z rozbiciem na odpowiednie konta.
ZASTOSOWANIE:
- przy prowadzeniu tego typu rozliczeń w innych systemach płacowych, takie podejście pozwala na przekazanie danych w postaci cyfrowej np: do biura rachunkowego, lub innej placówki rozliczeniowej,
- możliwość prowadzenia ewidencji umów zleceń / dzieło z możliwością wyliczeń składek, rachunku,
USTAWIENIA DODATKU
1. z górnego menu eKsięgowy wybieramy - ustawienia - Rejestracja umów zleceń,
2. przypisujemy kod dokumentu - na jego podstawie wzorzec zaksięguje dokument zgodnie z ustawieniami,
3. parametryzacja konta pracownika,
4. dane stałe potrzebne do obliczeń poszczególnych składek
Parametryzacja powyższych danych jest niezbędna do prawidłowego działania modułu.
PRACA Z DODATKIEM
1. z górnego menu eKsięgowy wybieramy Dodatki - Rejestracja - umów zleceń,
2. moduł - opis działania,
Po wybraniu modułu przechodzimy do głównego okna, w którym znajdują się wprowadzone dokumenty - rachunki. W tym miejscu zarządzamy dokumentami.
Dodane zlecenia przedstawione są w formie tabelarycznej z możliwością ich sortowania oraz wyszukiwania. Działanie dostępnych funkcjonalności w tym widoku jest podobne jak w innych modułach.
3. umowa zlecenie - edycja,
W dokumencie mamy dostępne następujące funkcjonalności oraz pola do wypełnienia.
Dostępne funkcjonalności
Jak zaksięgować poszczególne kwoty na przypisane konta wg. wzorca pochodzącego z systemu księgowego - dostępna informacja
Tak wprowadzone zlecenia mogą być ewidencjonowane w systemie eKsięgowy. Również to miejsce może być pomocne przy wyliczaniu takich zleceń.
- W tym miejscu operator, użytkownik może zarejestrować rachunek, sprawdzić wyliczone składki, kwotę rachunku. Rejestracja takiego dokumentu przez ten moduł w znacznym stopniu przyśpiesza jego rejestrację po stronie księgowej.
Moduł pozwala wybrać osobę z planu kont i dopisać do słownika z odpowiednim numerem analityki. W kolejnych krokach operator dodaje dokument do systemu i po wypełnieniu odpowiednich składowych, na ich podstawie może sprawdzić oraz zarejestrować
rachunek z możliwością zaksięgowania kwot z rozbiciem na odpowiednie konta.
ZASTOSOWANIE:
- przy prowadzeniu tego typu rozliczeń w innych systemach płacowych, takie podejście pozwala na przekazanie danych w postaci cyfrowej np: do biura rachunkowego, lub innej placówki rozliczeniowej,
- możliwość prowadzenia ewidencji umów zleceń / dzieło z możliwością wyliczeń składek, rachunku,
USTAWIENIA DODATKU
1. z górnego menu eKsięgowy wybieramy - ustawienia - Rejestracja umów zleceń,
2. przypisujemy kod dokumentu - na jego podstawie wzorzec zaksięguje dokument zgodnie z ustawieniami,
3. parametryzacja konta pracownika,
4. dane stałe potrzebne do obliczeń poszczególnych składek
Parametryzacja powyższych danych jest niezbędna do prawidłowego działania modułu.
PRACA Z DODATKIEM
1. z górnego menu eKsięgowy wybieramy Dodatki - Rejestracja - umów zleceń,
2. moduł - opis działania,
Po wybraniu modułu przechodzimy do głównego okna, w którym znajdują się wprowadzone dokumenty - rachunki. W tym miejscu zarządzamy dokumentami.
Dodane zlecenia przedstawione są w formie tabelarycznej z możliwością ich sortowania oraz wyszukiwania. Działanie dostępnych funkcjonalności w tym widoku jest podobne jak w innych modułach.
3. umowa zlecenie - edycja,
W dokumencie mamy dostępne następujące funkcjonalności oraz pola do wypełnienia.
Dostępne funkcjonalności
Jak zaksięgować poszczególne kwoty na przypisane konta wg. wzorca pochodzącego z systemu księgowego - dostępna informacja
Tak wprowadzone zlecenia mogą być ewidencjonowane w systemie eKsięgowy. Również to miejsce może być pomocne przy wyliczaniu takich zleceń.