Po zalogowaniu do systemu eKsięgowy widzimy główny pulpit operatora.

W lewej części górnego paska znajduje się rozwijalne menu, dzięki któremu można przejść do różnych modułów systemu eKsięgowy.

Ikona
pozwala na powrót na do głównego pulpitu.
Prawa część górnego paska zawiera elementy takie jak:
Środkowa część pulpitu zawiera kafelki ze skrótami do najczęściej używanych elementów systemu.

Jeżeli na danym kafelku jest dodatkowo umieszczona liczba oznacza ona ilość dokumentów w danym module czekających na naszą reakcję
Po prawej stronie pulpitu znajdują się panele z użytecznymi informacjami:
Po rozwinięciu pojawia się opis zmian w aktualnej wersji

Po kliknięciu na przycisk "Więcej" pojawia się okno z opisem zmian w kliku ostatnich wersjach

Dolny pasek systemu eKsięgowy w prawej części zawiera informacje o:
Pozostałą część dolnego paska zajmują przyciski:

Za pomocą ikony przełączania na pulpit użytkownika można przełączyć się do innego widoku pulpitu. W tym widoku kafelki ze skrótami są mniejsze aby pozostawić miejsce na dokumenty które użytkownik może sobie przypiąć do pulpitu.

Przypięte dokumenty są prezentowane za pomocą kolorowych prostokątów na których widzimy podstawowe informacje o dokumencie.
Dokumenty można przypinać zarówno z modułu "Dokumenty księgowe" jak i "Workflow". Dokument można przypiąć klikając na niego prawym przyciskiem myszy i wybierając z menu kontekstowego opcję "Przypnij do pulpitu"

Powiązane artykuły:
Dodawanie operatora

W lewej części górnego paska znajduje się rozwijalne menu, dzięki któremu można przejść do różnych modułów systemu eKsięgowy.

Ikona
pozwala na powrót na do głównego pulpitu.Prawa część górnego paska zawiera elementy takie jak:
- wyszukiwarka plików
- ustawienia operatora
- przypomnienia
- statystyki
- nowo dodane dokumenty
- pomoc
- wybór firmy
- wybór roku obrotowego
- profil użytkownika

Środkowa część pulpitu zawiera kafelki ze skrótami do najczęściej używanych elementów systemu.

Jeżeli na danym kafelku jest dodatkowo umieszczona liczba oznacza ona ilość dokumentów w danym module czekających na naszą reakcję
Po prawej stronie pulpitu znajdują się panele z użytecznymi informacjami:
- Nowości - pokazujący wersję systemu którą posiadamy

Po rozwinięciu pojawia się opis zmian w aktualnej wersji

Po kliknięciu na przycisk "Więcej" pojawia się okno z opisem zmian w kliku ostatnich wersjach
- fakturowanie - informacja z modułu Fakturowanie o ilości wygenerowanych dokumentów - ten moduł wykorzystywany jest dla biur rachunkowych, pozwala na automatyzację w wystawieniu faktur sprzedaży za swoje usługi
- nowo dodane dokumenty - informuje o nowych pustych dokumentach ostatnio dodanych we wszystkich firmach
- kursy walut - informuje o aktualnych kursach walut oraz kiedy była ich ostatnia aktualizacja

Dolny pasek systemu eKsięgowy w prawej części zawiera informacje o:
- aktualnej firmie do której jest zalogowany operator
- aktualnym roku obrotowym do którego jest zalogowany operator
- Operatorze który jest aktualnie zalogowany
- Typie roku obrotowego (Księga Handlowa, Księga Przychodów i Rozchodów lub Ryczałt)
- Aktualnej wersji systemu eKsięgowy

Pozostałą część dolnego paska zajmują przyciski:
- Zamów usługę wsparcia - pozwala szybko zamówić płatną usługę wsparcia w firmie Help Office Sp. z o.o.
- Zgłoś błąd - pozwala na wygodne zgłoszenie błędu lub nowej funkcjonalności w systemie eKsięgowy
- ikona przełączania na główny pulpit
- ikona przełączania na pulpit użytkownika

Za pomocą ikony przełączania na pulpit użytkownika można przełączyć się do innego widoku pulpitu. W tym widoku kafelki ze skrótami są mniejsze aby pozostawić miejsce na dokumenty które użytkownik może sobie przypiąć do pulpitu.

Przypięte dokumenty są prezentowane za pomocą kolorowych prostokątów na których widzimy podstawowe informacje o dokumencie.
Dokumenty można przypinać zarówno z modułu "Dokumenty księgowe" jak i "Workflow". Dokument można przypiąć klikając na niego prawym przyciskiem myszy i wybierając z menu kontekstowego opcję "Przypnij do pulpitu"

Powiązane artykuły:
Dodawanie operatora