Aplikacja eKsięgowy to webowa aplikacja uruchamiana w przeglądarce internetowej, która za pomocą dostarczonego interfejsu pozwala na szybszą oraz efektywniejszą pracę firmy, biura rachunkowego. Oprogramowanie współpracuje z systemami klasy ERP wielu producentów. System jest w pełni zintegrowany z modułami : Księgi Handlowej - pełna księgowość, Książki Przychodów i Rozchodów - KPiR.
Główne funkcjonalności aplikacji: system pozwala na księgowanie dokumentów - ręczne z wykorzystaniem ustawień z systemu ERP : np: konta księgowe, opisy, kontrahenci itd., księgowania dokumentów automatyczne z wykorzystaniem wzorców, schematów księgowania, definiowanych w systemach ERP, skanowanie – rozpoznawanie tekstu ( OCR ), obsługa załączników – dokumentów, sprawdzanie białej listy z zapisem do archiwum, obsługa mechanizmów podzielonej płatności, procedur, grup towarów i usług,
W aplikacji znajduje się wiele dodatków za pomocą których operatorzy w znacznym stopniu usprawniają pracę w dziale księgowości, np: centra kosztów ( MPK ), import dokumentów JPK, itd.
Aplikacja eKsięgowy to również uproszczony system obiegu dokumentów. Kierowanie dokumentów do odpowiednich osób, działów z możliwością potwierdzania lub odrzucania dokumentów księgowych.
Aplikację tworzą następujące moduły:
- Moduł Administrator
- Moduł Operatora - pracownik biura rachunkowego, firmy
- Moduł Użytkownika - klient np: biura rachunkowego
- Moduł Mobilny - aplikacja dostępna na urządzenia mobilne - smartfon ( z systemem Android)
Podstawowe wymagania
System Linux Debian 11 lub wyższy
Apache2 z mod_rewrite
PHP 7.4
OpenSSL PHP Extension
PDO PHP Extension
Mbstring PHP Extension
Tokenizer PHP Extension
XML PHP Extension
Firebird/PDOFirebird PHP Extension
Bcmath PHP Extension
Soap PHP Extension
SimpleXML PHP Extension
Zip PHP Extension
Curl PHP Extension
Imap PHP Extension
Imagemagick
libreoffice
samba
NodeJS (potrzebne do powiadomień push iOS i raportów pdf).
Loader ionCube PHP – do pobrania ze strony producenta http://www.ioncube.com/loaders.php
Wymagania techniczne – serwer eKsięgowy (bez serwera RAKSSQL) maszyna fizyczna lub wirtualna
Wymagania minimalne:
System operacyjny – Debian 11
Procesor - 2 rdzenie klasy core i5 10 generacji
Ilość pamięci RAM – 4GB
Dysk HDD – 100GB wolnego miejsca
Skonfigurowane połączenie po SSH (terminal)
Dostęp do użytkownika z uprawnieniami root - na czas instalacji
Wymagania zalecane
System operacyjny – Debian 12
Procesor - 2 rdzenie klasy core i5 10 generacji
Ilość pamięci RAM – 8GB
Dysk SSD – 200GB wolnego miejsca
Skonfigurowane połączenie po SSH (terminal)
Dostęp do użytkownika z uprawnieniami root - na czas instalacji
W celu umówienia instalacji systemu należy pobrać, uzupełnić i wysłać na adres serwis@helpoffice.pl - formularz instalacyjny.