Ustawienia - konfiguracja aplikacji, wartości domyślne - ustawienie globalne.

Powyższe ustawienia odpowiadają za początkowe wartości na nowo dodanym dokumencie:
Waluta - Ustawia domyślną walutę dla nowych dokumentów, które nie przechodza przez OCR
Stawka VAT - domyślna stawka vat przy dodawaniu pozycji w podsumowaniu dokumentu
Domyślny tryb pracy dla nowego dokumentu - Dostepne opcje: "Prosty" (praca ze schematami księgowymi oraz ręczna dekretacja) lub "Rozszerzony" (Praca z wzorcami księgowymi)
To ustawienie globalne każdy operator może sobie nadpisać niezależnie w ustawieniach po zalogogowaniu się do eKsięgowego.
Sposób sprawdzania numerów dokumentów czy istnieją - Określa w jaki sposób eKsięgowy ma sprawdzać czy już są dokumenty o takim numerze w systemie. Dostępne opcje to: "W obrębie kontrahenta" (zalecany), "W obrębie firmy", "Brak sprawdzania"
Powiązane artykuły:
Ustawienia użytkownika

Powyższe ustawienia odpowiadają za początkowe wartości na nowo dodanym dokumencie:
Waluta - Ustawia domyślną walutę dla nowych dokumentów, które nie przechodza przez OCR
Stawka VAT - domyślna stawka vat przy dodawaniu pozycji w podsumowaniu dokumentu
Domyślny tryb pracy dla nowego dokumentu - Dostepne opcje: "Prosty" (praca ze schematami księgowymi oraz ręczna dekretacja) lub "Rozszerzony" (Praca z wzorcami księgowymi)
To ustawienie globalne każdy operator może sobie nadpisać niezależnie w ustawieniach po zalogogowaniu się do eKsięgowego.
Sposób sprawdzania numerów dokumentów czy istnieją - Określa w jaki sposób eKsięgowy ma sprawdzać czy już są dokumenty o takim numerze w systemie. Dostępne opcje to: "W obrębie kontrahenta" (zalecany), "W obrębie firmy", "Brak sprawdzania"
Powiązane artykuły:
Ustawienia użytkownika