Aktualizacja
W module administratora dostępne jest również narzędzie do przeprowadzenia automatycznej aktualizacji systemu eKsięgowy. Pierwsze powiadomienie o nowej wersji wraz z krótkim opisem pojawia się w systemie eKsięgowy. Kiedy zostanie opublikowana nowa wersja, klient otrzymuje również powiadomienie na adres email podany podczas rejestracji systemu. W górnym menu dostępna jest zakładka " Aktualizacja ". Po wybraniu tej funkcji system podaje aktualną wersję naszego systemu eKsięgowy. Z lewej strony okna znajduje się przycisk do sprawdzenia czy nowa wersja została już opublikowana dla tej licencji.

Przy dostępnej nowej wersji trzeba postępować wg. wskazówek z aplikacji eKsięgowy - Modułu Administrator.
W module administratora dostępne jest również narzędzie do przeprowadzenia automatycznej aktualizacji systemu eKsięgowy. Pierwsze powiadomienie o nowej wersji wraz z krótkim opisem pojawia się w systemie eKsięgowy. Kiedy zostanie opublikowana nowa wersja, klient otrzymuje również powiadomienie na adres email podany podczas rejestracji systemu. W górnym menu dostępna jest zakładka " Aktualizacja ". Po wybraniu tej funkcji system podaje aktualną wersję naszego systemu eKsięgowy. Z lewej strony okna znajduje się przycisk do sprawdzenia czy nowa wersja została już opublikowana dla tej licencji.

Przy dostępnej nowej wersji trzeba postępować wg. wskazówek z aplikacji eKsięgowy - Modułu Administrator.