eKsięgowy Mobilny - pozwala na podłączenie oraz przesyłanie informacji do systemu eKsięgowy z urządzeń mobilnych (smartfonów), przekazuje informacje dla użytkowników, którzy mają zainstalowaną aplikację mobilną.
Aplikacja mobilna w systemie eKsięgowy dostępna jest dla operatora i użytkownika.
Operator jak i użytkownik ma możliwość podłączenia aplikacji za pośrednictwem swojego konta w systemie eKsięgowy. Po zalogowaniu się do systemu, w górnym prawym rogu wybieramy ikonę użytkownika (lub zdjęcie profilowe jeśli jest ustawione) i następnie pozycję "Logowanie w aplikacji mobilnej".

Jeśli już posiadamy aplikację możemy zeskanować kod QR, jeśli nie, musimy najpierw zainstalować aplikację.
Aplikację można pobrać z odpowiedniego sklepu - "Google Play" lub "App Store"
Po kliknięciu na odpowiedni przycisk
lub
pojawi się kod QR który można zeskanować aplikacją aparat w telefonie i użytkownik zostanie przeniesiony do strony instalacyjnej aplikacji.
Kolejny krok to skanowanie kodu QR w aplikacji mobilnej. Aplikacja wypełni automatycznie nazwę użytkownika i poprosi o wpisanie hasła.
Po poprawnym zeskanowaniu kodu i wpisaniu hasła, aplikacja mobilna podłączy się do domyślnej firmy operatora lub użytkownika. Jeśli użytkownik lub operator mają dostęp do kliku firm, po zalogowaniu się będzie się można między nimi przełączyć. Oczywiście dostęp uzależniony jest od praw dostępu ustawionych w Module Administratora.
Rejestracja urządzenia mobilnego po stronie eKsięgowego


Taka operacja pozwala na podłączenie urządzenia do systemu eKsięgowy. Użytkownik aplikacji nie musi znać ustawień, wszystko dzieje się automatycznie po zeskanowaniu kodu QR.
Menu - dostępne funkcjonalności
Początkowy pulpit operatora jak i użytkownika jest podobny. Różnica polega na możliwości wyboru firmy na koncie operatora.





Dokument zawiera wiele informacji, aby użytkownik referencyjny mógł w pełni ocenić przesłany dokument.




Skanowanie dokumentu i jego wysyłka
Dokumenty można skanować bezpośrednio z aplikacji, również wybierać z galerii zdjęć



Dokument wysłany z urządzenia zostaje zarejestrowany w eKsięgowym, dokumenty oczekujące - dokumenty z urządzenia mobilnego. Każdy dokument jest rejestrowany w odpowiedniej firmie do której został podłączony smartfon.
Każdy dokument zapisany oraz wysłany pozostaje na urządzeniu, można zweryfikować taki dokument ponownie w późniejszym czasie, dokumenty znajdują się w zeskanowane i wysłane.

Deklaracje
Osoba posiadająca dostęp do tych dokumentów otrzymuje powiadomienie o przygotowaniu deklaracji. Na urządzeniu ma możliwość podejrzenia kwoty oraz terminu płatności.
Mamy możliwość zaznaczenia dokumentu jako zapłacony, ten stan przenosi się do systemu eKsięgowy przy deklaracji - status dokumentu. Taka informacja pozwala zapanować w prosty sposób nad płatnościami podatków.

Menadżer projektów
Użytkownicy, którzy posiadają prawa do przeglądania projektów za pośrednictwem urządzenia mobilnego, przez cały czas mogą kontrolować projekt.


Powiązane artykuły:
Dodawanie użytkowników
Dodawanie operatora
Aplikacja mobilna w systemie eKsięgowy dostępna jest dla operatora i użytkownika.
Operator jak i użytkownik ma możliwość podłączenia aplikacji za pośrednictwem swojego konta w systemie eKsięgowy. Po zalogowaniu się do systemu, w górnym prawym rogu wybieramy ikonę użytkownika (lub zdjęcie profilowe jeśli jest ustawione) i następnie pozycję "Logowanie w aplikacji mobilnej".

Jeśli już posiadamy aplikację możemy zeskanować kod QR, jeśli nie, musimy najpierw zainstalować aplikację.
Aplikację można pobrać z odpowiedniego sklepu - "Google Play" lub "App Store"
Po kliknięciu na odpowiedni przycisk


Kolejny krok to skanowanie kodu QR w aplikacji mobilnej. Aplikacja wypełni automatycznie nazwę użytkownika i poprosi o wpisanie hasła.
Po poprawnym zeskanowaniu kodu i wpisaniu hasła, aplikacja mobilna podłączy się do domyślnej firmy operatora lub użytkownika. Jeśli użytkownik lub operator mają dostęp do kliku firm, po zalogowaniu się będzie się można między nimi przełączyć. Oczywiście dostęp uzależniony jest od praw dostępu ustawionych w Module Administratora.
Rejestracja urządzenia mobilnego po stronie eKsięgowego

- Aplikacja Mobilna dla systemu Android

Taka operacja pozwala na podłączenie urządzenia do systemu eKsięgowy. Użytkownik aplikacji nie musi znać ustawień, wszystko dzieje się automatycznie po zeskanowaniu kodu QR.
Menu - dostępne funkcjonalności
Początkowy pulpit operatora jak i użytkownika jest podobny. Różnica polega na możliwości wyboru firmy na koncie operatora.



- Faktury do akceptacji



Dokument zawiera wiele informacji, aby użytkownik referencyjny mógł w pełni ocenić przesłany dokument.






- Faktury zaakceptowane - zapisywana jest informacja o przebiegu akceptacji, możliwość podglądu dokumentu w każdym momencie.
- Zeskanowane i wysłane - dokumenty przekazane przez Moduł Mobilny - aplikację
Skanowanie dokumentu i jego wysyłka
Dokumenty można skanować bezpośrednio z aplikacji, również wybierać z galerii zdjęć



Dokument wysłany z urządzenia zostaje zarejestrowany w eKsięgowym, dokumenty oczekujące - dokumenty z urządzenia mobilnego. Każdy dokument jest rejestrowany w odpowiedniej firmie do której został podłączony smartfon.
Każdy dokument zapisany oraz wysłany pozostaje na urządzeniu, można zweryfikować taki dokument ponownie w późniejszym czasie, dokumenty znajdują się w zeskanowane i wysłane.

Deklaracje
Osoba posiadająca dostęp do tych dokumentów otrzymuje powiadomienie o przygotowaniu deklaracji. Na urządzeniu ma możliwość podejrzenia kwoty oraz terminu płatności.
Mamy możliwość zaznaczenia dokumentu jako zapłacony, ten stan przenosi się do systemu eKsięgowy przy deklaracji - status dokumentu. Taka informacja pozwala zapanować w prosty sposób nad płatnościami podatków.

Menadżer projektów
Użytkownicy, którzy posiadają prawa do przeglądania projektów za pośrednictwem urządzenia mobilnego, przez cały czas mogą kontrolować projekt.


Powiązane artykuły:
Dodawanie użytkowników
Dodawanie operatora