Funkcja "Zgłoś błąd" - pozwala na wygodne zgłoszenie błędu lub nowej funkcjonalności w systemie eKsięgowy.
Moduł zgłaszania błędów lub nowych funkcjonalności można otworzyć klikając na ikonkę znaku zapytania i wybierając opcję "Zgłoś błąd w aplikacji"


lub wybierając z dolnego paska przycisk "Zgłoś błąd"


Podstawowy widok to okno z listą zgłoszeń.
Widać w nim wszystkie nasze zgłoszenia wraz ze statusem, priorytetem oraz numerem wersji eKsięgowy.


Aby dodać nowe zgłoszenie należy kliknąć na przycisk  
W nowym oknie należy uzupełnić białe pola. Pola wyszarzone wypełnią się automatycznie po utworzeniu zgłoszenia.

Pola "E-mail kontaktowy" oraz "Telefon kontaktowy" podpowiadają się z danych zalogowanego operatora - jeśli są uzupełnione.



Na zakładce "Załączniki" można dodać screeny z programu z miejsca gdzie wystąpił problem aby lepiej zobrazować sytuację.



Nowy załącznik dodajemy za pomocą przycisku 

Po uzupełnieniu wszystkich informacji klikamy na przycisk 
Zgłoszenie zostanie automatyczne zarejestrowane w systemie zgłoszeń firmy Help Office. O zmianie statusu zgłoszenia lub nowym komentarzu zostaną Państwo poinformowani za pomocą wiadomości e-mail.
Po zapisaniu zgłoszenia jest dostępna zakładka "komentarze" na której widzimy korespondencję z działem serwisu.