Profil użytkownika.
Aby przejść do profilu użytkownika należy kliknąć ikonę
(lub swoje zdjęcie profilowe jeśli wcześniej zostało ustawione) i wybrać z listy pozycję "Profil użytkownika"

Na zakładce "Ogólne" można ustawić lub zmienić podstawowe dane takie jak:
Na drugiej zakładce można ustawić jakim kanałem chcemy dostawać powiadomienia.
Powiadomienia mogą być w formie wiadomości e-mail lub powiadomienia na telefon (wymagana zainstalowana aplikacja mobilna eKsięgowy).
W przypadku powiadomień e-mail można wybrać czy wiadomości maja być wysyłane pojedynczo (o każdym dokumencie powiadamia osobny mail) lub zbiorczo (dwa razy na dobę wysyłana wiadomość z listą dokumentów do akceptacji).
Osobno można skonfigurować powiadomienia dla akceptacji prostej oraz do obiegu dokumentów workflow.

Na trzeciej zakładce można ustalić zastępstwa. Zastępstwa dotyczą tylko modułu workflow, nie dotyczą akceptacji prostych.

Aby ustawić zastępstwo należy z pola "Zastępstwo dla" wybrać osobę która będzie nas zastępować. Może to być operator lub użytkownik

Następnie jeżeli mamy dostęp do wielu firm, należy określić do których firm chcemy udzielić zastępstwa.
Możemy wybrać:
a firmy do których nie ma dostępu oznaczone są ikoną 

W lewej części okna ustalamy przedział czasowy w którym dokumenty będą widziane przez osobę nas zastępującą

Nasz zastępca będzie miał dostęp do dokumentów skierowanych do nas i które pozostają na naszym stanowisku w zadanym przedziale czasowym.
Na liście workflow będą one oznaczone dodatkowo jako zastępstwo

Aby przejść do profilu użytkownika należy kliknąć ikonę
(lub swoje zdjęcie profilowe jeśli wcześniej zostało ustawione) i wybrać z listy pozycję "Profil użytkownika"
Na zakładce "Ogólne" można ustawić lub zmienić podstawowe dane takie jak:
- adres e-mail
- nr telefonu
- hasło
- zdjęcie profilowe

Na drugiej zakładce można ustawić jakim kanałem chcemy dostawać powiadomienia.
Powiadomienia mogą być w formie wiadomości e-mail lub powiadomienia na telefon (wymagana zainstalowana aplikacja mobilna eKsięgowy).
W przypadku powiadomień e-mail można wybrać czy wiadomości maja być wysyłane pojedynczo (o każdym dokumencie powiadamia osobny mail) lub zbiorczo (dwa razy na dobę wysyłana wiadomość z listą dokumentów do akceptacji).
Osobno można skonfigurować powiadomienia dla akceptacji prostej oraz do obiegu dokumentów workflow.

Na trzeciej zakładce można ustalić zastępstwa. Zastępstwa dotyczą tylko modułu workflow, nie dotyczą akceptacji prostych.

Aby ustawić zastępstwo należy z pola "Zastępstwo dla" wybrać osobę która będzie nas zastępować. Może to być operator lub użytkownik

Następnie jeżeli mamy dostęp do wielu firm, należy określić do których firm chcemy udzielić zastępstwa.
Możemy wybrać:
- Wszystko - zastępca otrzymuje dostęp do zleconych nam dokumentów we wszystkich firmach w których my mamy dostęp
- Przypisane - zastępca otrzymuje dostęp do zleconych nam dokumentów w firmach do których On ma dostęp
- Nieprzypisane - zastępca otrzymuje dostęp do zleconych nam dokumentów w firmach do których my mamy dostęp a On nie ma dostępu.
a firmy do których nie ma dostępu oznaczone są ikoną 

W lewej części okna ustalamy przedział czasowy w którym dokumenty będą widziane przez osobę nas zastępującą

Nasz zastępca będzie miał dostęp do dokumentów skierowanych do nas i które pozostają na naszym stanowisku w zadanym przedziale czasowym.
Na liście workflow będą one oznaczone dodatkowo jako zastępstwo
